Brušenje laka

Brušenje laka

Primjenjuje se kod svih vrsta laka u slučajevima lakših oštećenja (površinskih), lošeg lakiranja (narančina kora, nečistoća u laku), popravaka ogrebotina te dubinske korozije. Brušenje se vrši na više načina u više etapa: finim brusnim papirima i trizact diskovima kod težih nepravilnosti te potom pastama i emulzijama za brušenje.

Postupak se obavlja strojno pri 200 do 3000 okretaja u minuti. Znanje i vještina su neophodni jer lako se dolazi do oštećenja laka uslijed težine pritiska na lak polirnom pločom te visoke temperature.

Preporuča se za obradu automobila starijih od godinu dana osim u slučaju lakših popravaka kao osnovni proces. Tehnologija kojom se koristimo je najnovija na svjetskom tržištu te producira brzinu i izvanredne rezultate.Emulzije koje koristimo ne oštećuju lak i ne ostavljaju tragove brušenja.

No bez obzira na tehnologiju i estetske rezultate brušenje je samo jedan dio procesa i ne može dati završni rezultat. Neophodno je poslije brušenja polirati površine te nanijeti teflonsku glazuru kako bi se površina laka zapečatila i učvrstila.

Pri popravku ogrebotina većinom vlasnici automobila samo popune ogrebotinu originalnim lakom nadajući se da će ogrebotina nestati. Ogrebotina ostaje, samo mijenja boju. Brušenje ogrebotine postupkom brušenja (blendiranja) površina laka nanesenog u ogrebotinu se stanjuje i izjednačava sa okolnom površinom, kako debljinom tako i nijansom postojeće boje.

Završna glazura – zaštita na poliranu površinu nanosi se glazura koja donosi savršen sjaj te uklanja poroznost na površini laka. Amatersko poliranje zahtijeva znanje, strpljivost i tehnologiju. Kupovanje polir paste na benzinskim crpkama i trošenje sati na poliranju ne garantira dobre rezultate. Popravak loših poliranja je dugotrajan. Popravak na slici je prikazan finalni rezultat popravka amaterskog poliranja. Dugotrajan, ali vrijedan proces. Kompletni tretman je uključio brušenje, poliranje, teflonsku zaštitu.

Galerija radova

© Black Pearl 2020 - Sva prava pridržana