Pranje motornog prostora

Pranje motornog prostora


Motor i prostor u koji je smješten, moraju biti čisti iz više razloga. Rašireno je uvjerenje, kako ono što se ne vidi i ne treba baš biti čisto. Ili, pa to će se opet brzo zamazati.

Prvenstveno radi samoga vozača. Naime, vozači rijetko dižu poklopac motora radi provjere ulja. Ulje kočnica, rashladne tekućine i tekućine za pranje stakla, upravo radi zmazanoće tog prostora. Mislim, da nije potrebno ni napominjati, kolike su uštede pri pravovremenom uočavanju nedostatka ulja, vode, pohabanosti remena, gumenih crijeva i sl.

Drugi razlog je mogućnost kratkog spoja na električnoj instalaciji motora. Naime, masnoća, koja se neminovno s vremenom nakuplja na motoru, pomiješana sa prašinom i smogom, stvara vrlo dobar vodič el. napona. Uslijed kratkih spojeva na instalaciji, može doći do nepravilnog ili čak prestanka rada motora.

Znači, sitan nemar, može prouzročiti znatne troškove vučne službe kao i popravka uslijed netočnih dijagnoza kvara motora.